/Files/images/0.jpg

Гапич Валентина Василівна, вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії, старший вчитель, стаж роботи 32 роки.

Тема: Число і цифра 6. Утворення числа 6. Написання цифри 6. Порівняння чисел у межах 6. Складання і читання прикладів на додавання за предметними малюнками.

Мета: Ознайомити з числом і цифрою 6, вчити співвідносити кількість предметів і число; формувати вміння утворювати число 6 шляхом додавання до попереднього числа 1; вчити писати цифру 6; вдосконалювати навички усної лічби; розвивати логічне мислення; виховувати любов до природи до птахів.

Обладнання: Предметні малюнки, набори геометричних фігур і цифр, дидактична гра « Допоможи птахам ».

Тип уроку: Вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

І. Організація класу.

1. Робота із загадкою.

Ось до класу всіх скликає

Голосистий цей дзвінок.

І ми радо поспішаємо

Не в садок, а на …

2. Повторення правил поведінки на уроці.

ІІ. Повторення вивченого матеріалу.

1. Усна лічба за картками.

/Files/images/01.jpg

2. Математичний диктант.

Написати число більше від 3 на 1.

Написати сусідів числа 4.

Написати число, яке слідує за числом 3.

Написати число, яке передує числу 2.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Повідомлення теми і мети уроку.

2. Задача – вірш.

П’ять малят – дошкільнят

Стали струнко в один ряд.

Підійшов до них Панас.

Скільки зараз стало нас?

- Як утворилось число 6?

3. Ознайомлення з цифрою 6.

Цифра 6- немов замок:

Знизу круг, вгорі гачок.

4. Написання цифри 6.

5. Фізкульт хвилинка.

Хай літають завжди голуби.

Колоски видзвонюють щомиті.

Ми за те, щоб мир був на землі.

Для усіх дітей на світі.

( Коротке повідомлення про голубів)

6. Дидактична гра « Допоможи птахам ».

7. Порівняння чисел у межах 6.

4>3 5<6 3=3 5>4 4<6 6=6

8. Робота з картками доміно. Складання прикладів.

/Files/images/02.jpg

4+2=6 5+1=6 3+3=6 1+5=6 2+2=4

9. Робота з геометричним матеріалом.

/Files/images/03.jpg

- Яких фігур на малюнку більше, яких менше?

- Як на вашу думку називається фігура у якої 6 кутів, 6 сторін, 6 вершин?

- Скільки шестикутників на малюнку?

10. Робота за підручником. (с. 24, № 2,3. )

ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

1. Робота з індивідуальними картками.

Розфарбувати стільки пелюсток, скільки показує цифра.

/Files/images/04.jpg

2. Весела задача.

Поблукавши лісом трішки,

Їжачок знайшов грибницю,

Де росли три сироїжки,

Білих два і печериця.

Хто ж нам, дітки відповість,

Скільки всіх грибочків? ( 6 )

V. Підсумок уроку.

- Чого навчились на уроці?

- З яким числом і цифрою ознайомилися?

- Чому треба допомагати птахам?

Кiлькiсть переглядiв: 360